MÅNDAGSKVÄLLEN

Debatten var rolig, det var en riktigt het debatt mellan högern och vänstern och ja, alliansen krossade de rödgröna. Det var riktigt kul att se. Men TYVÄRR, måste jag väl säga, så var inte SD med. Det hade varit otroligt intressant att höra vad de har att säga eftersom jag inte vet så speciellt mycket om deras politik.
Men det var iallafall en lärorik och intressant förmiddag.

Under eftermiddagn har vi jobbat stenhårt med företaget, och efter flera motgångar verkar det nu som om det kommer att gå bra! Och tack vare vår kära lärare som gav oss ett prov igår att öva på till imorgon så sitter jag nu och pluggar en hel drös med fruktansvärt onödiga glosor. Jag hade hellre jobbat med företaget, men nej. Inte det inte.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0