MÅNDAG, 13 SEPTEMBER

Hej!

Jag tänkte summera min helg lite så att ni får en inblick i hur den har sett ut:)
I fredags gjorde jag ingenting, var hemma och hade egentid (läs elintid), jag satt och kollade på tv, åt gott och gjorde precis ingenting. Så otroligt skönt ibland! Men det blev en tidig kväll för min del för på lördagen skulle jag och min kära mamma in till city och do some shopping! Och ja, det blev inte så lite shopping. Det saknas ju visserligen några grejer, bl.a. en snygg jacka och lite väskor sådär ;) Men det blev en riktigt trevlig dag. På lördagskvällen var det även dags för bio. Jag och mina närmsta gick och såg I Rymden Finns Inga Känslor med Bill Skarsgård och den är så värd att se! Det var en sjukt rolig film vill jag lova! Efter filmen blev det inte mycket att göra för min del då det var jobb tidigt på söndagen. Och det är tur att jag har Mattias som jag jobbar med, han är riktigt rolig! Men när jobbet var avklarat för denna veckan så åkte jag och träffade min Malin, vi tog en låång fika på Tintin och hade en otroligt trevlig eftermiddag.

Japp, det var min helg det. Trevlig som satan och den gick alldeles för fort..

Idag är det ju måndag och det säger väl allt??...

Vi hörs senare.

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

väldigt fin blogg du har här!

2010-09-13 @ 19:45:39
URL: http://likeaprincess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0