FRILUFTSLIV ÄR INTE MITT LIV

Den fruktade dagen var kommen och den fruktade dagen var över. Min kropp lider av smärta och mitt sinne lider av utmattning.
Men en rolig dag har det varit! Haha, paddlingen i Delsjön var galen. Det var riktigt nära att jag plumsade i där ett tag tack vare vind och våg. Men jag var mer torr än vad vissa andra var, och tur var väl det!
Vandringen var sjukt seg, den var bara på 8 km, men när man nyss har ätit och ska bära på tunga väskor i överdrivna backar är det inte kul. (bilder kommer imorgon!) Frågan är ju om jag kommer att komma upp ur sängen imorgon?..

Nu är det iallafall snart middag och sen kommer jag att somna på soffan. Det är tvek om jag kommer att vara vaken efter nio idag alltså. My god.
Men imorgon är det en ny dag och det är fredag vilket gör det hela ännu bättre :) En lektion och sedan lunch med bästa vän.

Ha en trevlig torsdagkväll :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0