FREDAGSNATTEN

Vilken kväll, VILKEN JÄVLA KVÄLL!

Min fina vän Henke blev äntligen 18 år och det skulle inget annat än firas! Vi träffades i stan runt halv elva tiden för en lång natt på Deep som ligger mitt på Avenyn i vårt älskade Göteborg.
Kvällen var awesome om man bortser från hur extremt dyrt det var på Deep. Det var även ganska litet, trodde faktiskt att det skulle vara större. En vimmelbild kommer upp senare när den har lagts upp på nattstad.

Nu och sedan några timmar tillbaka har jag suttit och pluggat religion. En del börjar faktiskt fastna nu och man börjar förstå lite vad som faktiskt menas. Och tack och lov för det!! Annars hade det varit riktigt illa då vi ska ha prov på detta på måndag. Sen, från tisdag till fredag är jag i princip ledig! Jag ska tillbringa lite utanför-skolan-tid med mina klasskompisar. Och det behövs! Vi behöver "förnya" vår vänskap lite nu när företaget har dragit igång och jag tror att det kommer att bli tre toppendagar!!
Men jag lägger upp en veckoplanering imorgon så får ni se hur min vecka ser ut:) För på lördag (om en vecka) hoppas jag att jag komme ner till Borås och Åhaga ;)

Vi hörs senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0