ÄTIT FÖR HELA MÅNADEN

Jag har hittat henne. Jag har hittat världens gymaste kock på pannkakor! Det är min bästa vän som har titeln. Så nu har jag proppat i mig mat för resten av månaden, jag skojar inte. Fyfan vad mätt jag är. Det blir diet snart. Oja. Börjar nog imorgon tror jag!! Allvarligt.

Upp 7.30 imorgon och göra sig iordning för skolfotot (läs panik). Vad ska jag ha på mig???? Men så får jag ett sms av en tjej i min klass och skriver att vi ska göra skogsdjur som spex imorgon. Yeah right. Känner jag min klass rätt så kommer det att komma max två med sådana outfits. Kul att man kommer på det klockan 23 kvällen före..

Nej, jag får se till att komma fram till vad jag ska ha på mig imorgon.. Sen är det dags att sova. Det har ju inte blivit överdrivet mycket sömn den här helgen alltså!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0