TRÖTT PÅ HALSEN

Ikväll har jag haft ont i halsen i en hel vecka. Jag kan bara säga att jag är sjukt trött på det. Jag är trött på att inte kunna svälja ordentligt utan att få världens krampanfall, jag är trött på att behöva äta sjukt äckliga halstabletter, jag är trött på att inte kunna äta ordentligt, jag är trött på att vara sjuk, jag är trött på att hosta och få ännu mer ont i halsen. Jag är trött på att inte må som jag ska!

Jag kan inte koncentrera mig på att bli frisk för att jag har för många bollar i luften. Antigen är det ena eller det andra. Men inte klagar jag på att jag har mycket grejer på gång! Inte över huvudtaget! Jag älskar att ha ansvar för saker och jag älskar att ha saker att göra. Så tro mig inte fel där :)

Denna veckan kommer det att vara mer än vanligt. Prov, möten och planeringar. Så att koncentrera mig på att bli frisk blir denna veckans utmaning!

Veckoplanering is coming up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0