ONSDAG FÖRMIDDAG

Hej igen! Wow, två inlägg innan klockan är tolv är inte dåligt!!

Jag sitter nu och förbereder mig inför mitt Svenskaprov som jag ska ha om ca en och en halv timme! Sedan är det ett möte med en tjej som heter Jessica angående studenten som börjar närma sig! Eller ja.. Det är ju visserligen lite mer än ett halvår kvar, men det är lika bra att vara ute i god tid så att vi inte står där på studentdagen och frågar varandra om vart flaket är! Lagom kul..

Efter mötet väntar en lång engelskalektion och sedan är det pannkakor till middag som gäller! Likie! Sedan blir det en härlig kväll med en bra film tillsammans med mina vänner.

Back to work!

Hörs senare

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0