ONSDAG, 6 OKTOBER

13.30 var jag hemma efter en inte allt för lång dag i skolan. Det var hem och plugga klart Rättskunskapen som ska in imorgon. Jag har en lektion och sedan är det dags för ett hemligt möte. Ska bli så himla kul!

Om en stund kommer bästa vän hit och äter middag med lilla mig. Eller ja, anledningen till att hon kommer är för att jag råkade nämna ordet pannkakor. Då finns det inte mycket som hindrar henne! Samma sak skulle ju visserligen gälla mig också om hon berättade att hon skulle göra pannkakor ;) bästa vän

Det blir en kväll full av onyttigheter som jag skulle sluta med.. pannkakor, godis och film. Hela kvällen fram till klockan 21 då GREY'S ANATOMY BÖRJAR IGEN!!! Som jag har längtat!!


Det gamla goda gänget! And I miss George!!!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0