(O)MOTIVERAD

Det var meningen att det skulle gå bättre nu. Det var ju det här jag hade längtat efter. Så varför kände jag mig så extremt omotiverad? Det är meningen att det ska gå åt det andra hållet.
Jag vill inte hålla på med det här längre. Jag vill lägga av. Vill börja om. På nytt. Med annat.
Lägg ner.
Det är det som ekar i mitt huvud.
Lägg ner. Avsluta.

Men jag är ingen pushover. Jag ger inte upp när något går emot mig. Jag ger inte upp fören jag har stirrat in i motståndarens öga och känt känslan av seger. Vad som än krävs så ger jag inte. En kamp in i det sista.

I detta nu känner jag inte lukten av vinst. Jag känner mig svag. Att sitta ner i världens djup och efter alla försök att ta sig upp, ha misslyckats.

Ett stor failure.


Kommentarer
Postat av: ....

Ett stor failure är vad du är också!

2010-10-13 @ 11:09:40
Postat av: Anonym

Du bara tror att du är något.och möten?är du 40 och jobbar på kontor eller?

2010-10-13 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0