LÖRDAG, 1 OKTOBER

Japp, oktober är här. Nu är det höst och om 241 dagar är det studenten som gäller! Haha, det gäller att se framåt!

Igår bar det av mot Alingsås! Sandra kom och hämtade upp mig i Partille och tjugo minuter senare var vi hemma hos Lina. TÄNK, 20 minuter och två dumma blondiner i en bil med en karta. Det var inte dåligt! Men det är som Sandra sa, vi har våra stunder!

Igårkväll fick en av mina vänner idén att vi skulle kolla på skräckfilm och det blev Instängd 2. Och jag måste säga att det var den värsta filmen som jag någonsin har sett. Den var sjuk och vidrig och bara fruktansvärt äcklig. Märks det att jag inte gillar skräckfilmer??

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0