AVUNDSJUKA

Som jag skrev förut så kommer Blog Awards till Göteborg och då har även vår Isabella Löwengrip Blondinbella varit med på turnén, bl.a. i Malmö och Umeå. Jag läser Blondinbellas blogg och hon är en stor inspirationskälla och förebild för mig. Jag har gått med i hennes fanpage på facebook och idag skrev jag ett inlägg till henne om hur kul det hade varit om att få träffa henne.
Då får jag en kommentar av en tjej som jag inser nu, hatar blondinbella. Hon skriver idiotiska grejer till mig och andra som har skrivit till Isabella. Då undrar man, vad gör en sån tjej på Blondinbella fanpage?
När man har läst lite vad den här stackars tjejen har skrivit så inser man att det ligger en hel del avundsjuka bakom det. Tråkig att en sån person måste förstöra för andra.

Men jag hoppas att hon kan mogna och senare växa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0