VAR TOG TORSDAGEN VÄGEN?

Gårdagen blev inte mycket bloggande. Det var skola fram till halv ett och sedan var det hem för att göra en del personliga ärenden. Halv tre var jag klar där och då var det full fart hemmåt för att göra sig iordning för dagens stora grej. Jag skulle nämligen med min vän Malin och rida.
Jag har ju ridit en del i mina år, men nu på den senaste tiden har det inte blivit av. Det blev dock en stressig eftermiddag! Vi skulle hinna rida innan klockan fem och innan det blev mörkt. Vilket vi inte hann tack vare väglaget och då måste hästarna broddas.
Det blev inte heller mycket till ridtur, hästarna var tokiga av iver och inte roligt att rida med två heta hästar vid en 70-väg där 110% kör i minst 110.. Så det blev väl en ridtur på knappt 40 minuter. Sedan var det insläpp som gällde. Stressig kväll.

Sen var det hem för att duscha av sig lukten och packa väskan för att spendera natten i någon annans säng. Så trött är jag idag. BLÄ vad jag inte hade någon lust att gå upp imorse. Jag var såhäääär nära på att ta sovmorgon ;)

Men om fyra och en halv timme slutar jag. Då blir det hem och göra sig iordning inför kvällen där det blir räkor till middag, gott!!

Dock är det tråkigt väder. Jag vill ha min del av sommaren.. Den var ju så kort iår :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0