TORSDAGMORGON

När det här inlägget läggs upp ligger jag och sover, klockan är ungefär 18.50 när jag skriver detta så jag kanske tillochmed ligger och sover när ni läser det här, kul ;)

Jag vill egentligen inte mer än annat att säga att den här dagen, torsdag, kommer att bli en bra dag. Och att den kanske kommer att bli ännu bättre. HOPPASHOPPAS!

Dagarna blir i övrigt bättre när man har hittat en speciell person som tycker om en och bryr sig om en minst lika mycket som jag tycker om och bryr mig om honom. Han har verkligen satt spår i mitt hjärta <3

Snart är det dags för mig att gå upp, hoppas att ni har sovit gott :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Terjenicoline

Great site

2011-03-11 @ 14:37:34
URL: http://terjenicoline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0