TISDAG, 16 NOVEMBER - CRAVINGS FOR CHANNING TATUM

TISDAG, SOL och jag är LEDIG!

Awesome! Igårkväll kollade jag och Världens Bästa på Twilight - New Moon. OCH OJ säger jag! Den är grymt bra, även om jag höll på att somna ett antal gånger, men inte konstigt när filmen är 2 timmar lång och var slut vid 01.57.. Men slutet såg jag defenetivt och jag älskar det! Ska se Eclipse snart med och sedan blir det bio de sista filmerna, YES INDEED! Det var även en trailer med vår underbara Channing Tatum och hans senaste film Dear John. DEN SKA JAG SE!

Idag blir en pluggdag fram till kvällen då jag och Jessica ska iväg på ett företagsmöte med Mary Kay. Ska bli riktigt kul :) och så ska jag se till att kunna boka in en dag med Vanja :) den här veckan ser ut att bli bra om man bortser från allt plugg :(


SNYGGING!

Kommentarer
Postat av: Becca

Dear John var riktigt bra, en riktig tjejfilm!

Du kunde ju fått den när du var här sist ju! Vi har ju alltid en massa nya filmer på datorn:)

Puss

2010-11-16 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0