SNÖ

När jag gick till bussen imorse vid 9.50 tiden snöade det. Vissa vart jätteglada för att det snöade, andra mindre glada.. Själv vet jag inte hur jag ska reagera. Jag vill ha snö i december och januari, lite i februari, sen kan det vara bra :) då ska våren få komma, med sol och värme :)

Det blev en kort dag i skolan för min del, 9.30-12.30 men vi gillar't! Imorgon blir det 8-14.10 och därefter ska jag träffa Vanja. Ska bli himla trevligt :) vi ska ta en shoppingrunda och sedan sätter vi oss förmodligen på ett mysigt café för att prata vad som har hänt under dessa fem dagar som vi inte har träffats ;) sen blir det förhoppningsvis en trevlig kväll med!

hörs senare.

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0