MÅNDAG, 15 NOVEMBER

MÅNDAG och regn. Fysatan vad det suger :(

Jag längtar till helgen iallafall. Men det brukar man ju göra en måndag! Gott iallfall att jag är ledig imorgon ;D

Nu håller vi på med affärsplanen till vårt UF företag. Är ni intresserade av vad vi håller på med så klicka in er på den här länken så kommer ni till vår fanpage på facebook.

Vi har två lektioner kvar och sedan är måndagens skoldag avklarad. Då blir det lite plugg och sen massa mys ikväll. yes indeed


Det var en annan sak som slog mig igår. Det är snart jul. och man måste köpa julklappar och vet inte riktigt till vem jag ska köpa till eller VAD jag ska köpa.. Men sen är det nyår och ett helt nytt år. Fyfan vad gott det ska bli. Jag kommer att spendera nyår tillsammans med mina bästa vänner. Underbart kommer det att bli!


jag längtar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0