FREDAG, 5 NOVEMBER

Hejsan!!

Det har blivit katastrofalt bloggande denna veckan. Det är nästan att jag skäms.. Men min dator fungerar fortfarande inte :( och jag har haft ett rent ut sagt fullspäckat schema denna veckan. Ska försöka blogga lite mer i helgen :)

Idag är det fredag och min kära kusin Bella var nyss på besök och gjorde min eftermiddag :) alltid lika trevligt att träffa henne eller någon av de andra på min fars sida av familjen!! Om en liten stund ska jag börja laga mat och det blir le speciale, TACOS! Det kan inte bli bättre en fredag, eller? ;) sen ska jag möta bästa vän och senare drar vi på lite trevligt fredagskrök om man kan kalla det för krök. KUL ska det bli iallafall :)

Ska försöka att mobilblogga ikväll :)

Ha en grym fredag!!


En fin bild på mig och min fina bror när han tog studenten för ett och ett halv år sedan. Tänk vad man har förändrats..


<3

Kommentarer
Postat av: A

Förändrats?haha du ser ju likadan ut

2010-11-07 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0