TISDAGKVÄLL

Klockan är strax efter sju, nästan halv åtta efter att jag har skrivit klart detta inlägget (jag är inte speciellt snabb av mig när det gäller sånt här)
Men jag har iallafall varit duktig och pluggat inköp och varuhantering de senaste timmarna, har en inlämningsuppgift som ska vara klar och inlämnad på måndag. Sedan har jag beställt ett nytt bankkort eftersom att mitt ungdomskonto tydligen har upphört så att jag inte kan använda det mer. Kul att man får information om det!!

Nu ska jag syssla mig åt mer egentid, alltså bad, nagelmålning, serier på kanal 5 all night long och sedan lägga fram kläder till imorn :)


LÄTT att jag ska ha ett sånt här i mitt hus när jag blir äldre! Ljuvligt är bara förnamnet!

Var det förresten någon mer än jag som var uppe och kollade på SATC igårkväll??

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0