SÖNDAG, 16 MAJ

Oj vad det har varit härligt med långhelg! I torsdags gjorde jag inte mycket, låg och kollade på The Hills heeela dagen, i fredags var jag ute och körde med pappa i några timmar och jag känner att jag är på gång! När vi kom hem gick vi ut och satte oss på uteplatsen i det underbara vädret! Sen kom mamma hem och vi hade en trevlig kväll. Igår, i pissvädret var jag också ute och körde. Bra erfarenheter när man inte är van! Åkte och kollade på en ny digitalkamera till mig och jag hittade verkligen en som jag fastnade för. En av dem bästa + tillbehör skulle inte ens gå på 2000, grymt bra.
Idag ska jag in till stan och träffa min kära kusin och hans flickvän. Jag ska bl.a. lämna in min klocka som jag fick av dem, för justering av armbandet. Sedan får vi se vart dagen tar oss.

Ha en bra söndag så länge!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0