RISKUTBILDNING 2

Igår var jag ju på ett "hemligt" möte. Det var inget möte direkt utan jag åkte och gjorde min andra riskutbildning, alltså halkan på svenska ;)


Det var grymt kul och jag hade lätt velat göra om den igen om jag fick. MEN, jag var sjuukt nervös innan jag skulle dit och var nära att åka hem flera gånger. Jag hade ångest, stor fet ångest. Men så onödigt! Det var det absolut roligaste på hela körutbildningen, samt att det var så rolig personal + andra deltagare med.


Utbildningen höll på i 4 timmar och det kändes som max två. Men det är ju som de säger, tiden går fort när man har roligt!

En sådan här skönhet fick jag köra igår. Helt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0