ONSDAG & TORSDAG

KASS uppdatering oja. Men jag har haft fullt upp. Och det funkar ju fan inte att mobilblogga, är fortfarande lite sur för det. Men i onsdags tog min älskade vän Malin studenten efter tre år på Göteborgs tuffaste skola och världens tuffaste linje. Alltså natur på Polhem. Hon sprang ut med sådan glädje och det var riktigt roligt att få vara med på hennes student! Nästa år är det min tur, då jävlar :D
Jag hade alltså inte en enda ledig stund i onsdags. Såhär såg min dag ut:
7.20 UPP
8.45 till bussen
9.40 prov
10.00 skoldagen avslutad
10.07 bussen kommer
10.30 hemma, dags för mellanmål/lunch och ombyte
11.45 till bussen
13.00 Polhems utspring börjar
13.03 första bussen till Lindholmen kommer, smockfull.
13.13 andra bussen till Lindholmen kommer, smockfull. Men jag knör mig på.
ca 13.20 Malin springer ut
14.27 bussen hem
15.00 hemma, dags för dagens tredje ombyte
16.30 buss till partille centrum
16.50 partille, köpa blommor
17.00 buss till malin
17.10 hos malin
22.40 hem

En otroligt grym dag, fint väder, massor med trevligt folk, härlig stämning och fantastisk dag i allmänhet! Mina outfits kommer i nästa inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0