MÅNDAG, 3 MAJ

5 dagar kvar!!

Dagen kunde ha börjat bättre, det var ingen idé att det var fint väder, det kändes okej att gå till skolan idag, även om det var nästan tvunget att gå idag med både förberedelser inför prov och prov.
Men nej, jag mådde inte alls bra och fick därför sjukanmäla mig under första lektionen. Men kom iallfall till andra där vi hade genomgång inför provet på onsdag och sista lektionen som vi hade ett viktigt prov.
nu sitter jag här och skriver en liten "uppsats" om fördelar och nackdelar för arrangerat äktenskap. På engelska..
Sen blir det plugg på samhäll igen och sedan får vi se vad kvällen bjuder på.

Jag har ju sådan fruktansvärt härlig arbetsro också. Under hela vintern har vägarna utanför byggts om, den stora gräsmattan utanför oss har fått en totalrenovering och idag, vid halv tretiden började dem precis utanför mitt fönster att gräva upp asfalten för att lägga ett nytt brunnslock. Skitkul.

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0