LÖRDAG, 8 MAJ

IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!!!!

Ååååh, vad gårdagen var lyckad! Tack mina älsklingar som gjorde kvällen perfekt!

Idag är det min dag, för idag fyller jag 18!! Det känns wierd att jag ska ta mina första steg in i vuxenvärlden idag. Tänk, LILLA JAG ska ut i krogen ikväll! Bor du i Göteborgsområdet så kom förbi Karisma ikväll och gratta mig för där kommer jag att spendera större delen av min kväll =)

Klockan två ska jag och papsi ge oss iväg för att hämta maten som vi ska ha i eftermiddag när min älskade släkt kommer och firar mig, sedan blir det att göra sig iordning!

Jag har fått så otroligt fina saker av mina föräldrar!

Jag ska lägga upp bilder imorgon från idag, både outfits, presents och all of the wonderful people <3


såhär taggad är jag idag :D fail x)

HA EN JÄVLIGT BRA DAG PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!

XO

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

GRATTIS IGEN BÄSTA ELIN <3

2010-05-08 @ 14:48:44
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Uppdatering med bilder,tack=)

2010-05-10 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0