LEDIG FREDAG - VALBORG - LÖRDAG - SÖNDAG

6 dagar kvar!!

Japp, nu kör vi tre dagar i ett inlägg. Varför? För att jag inte har suttit vid en dator sedan i torsdags typs.

Som ni vet så var jag ju ledig i fredags. Och nu kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde.. Fan vad hemskt. Men det kan ju inte ha varit något speciellt, hoppas jag iallafall. JUSTE! Jag var ju och klippte mig! Haha, vilket minne.. Min underbara frisör som jag har gått hos sen jag var 2-3 år klippte topparna på mig och gjorde en fin frisyr av mitt naturliga svall. Grymt fint! Men jag tog inget kort. Dumma mig.
Efter det var jag hemma och pluggade på mitt samhällsprov som jag ska ha på onsdag. Usch.
Det var ju även valborg den dagen. Det hände inte speciellt mycket, precis som jag hade förväntat mig. Valborg är ÖVERSKATTAT. Hemskt är det. Jag var t.o.m. hemma innan elva (mest tack vare det jobbiga vädret) och somnade som en stock innan halv tolv och vaknade inte förän halv elva på lördagmorgonen. Nästan 12 timmars sömn! Det behövdes kan jag säga. Igår var jag även på Allum med m&p. Det var meningen att vi skulle ha firat min mormor som fyllde år på valborgsmässoafton. Men så blev det inte på grund av både det ena och det andra.. Iallfall. Det hände inte mycket under gårdagen. Jag och min familj hyrde två filmer, den ena, Borta Bäst, Hemma Värst (som jag såg på bio i höstas<3) och Law Abiding Citizen med Jamie Foxx och Gerard Butler. Grym film, men USCH vad läskig den var. Idag var jag inne i stan typ två minuter med mina föräldrar och kollade på lite saker.

Har även busat med vårt underbara tillskott i längan, nämnligen lilla Tenson som är världens sötaste underverk =) har även pluggat sönder på mitt prov. Som tur var hann jag upp och träna. Mitt sista Body Step-pass den här våren. Mitt träningskort går ju ut på torsdag och då blir det ut och springa ist.. TRÅKIGT! Men kommer inte att ha tid att träna under sommaren. Men till hösten kör vi igång igen :D


Oj, vilket långt inlägg..

Nu blir det att gå tillbaka till läxläsningen/tvtittandet.

Hoppas att ni hade en bra valborg och helg =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0