KISSIE

Jag har precis tittat på förra veckans avsnitt av Bella&Tyra show. I detta avsnitt var Kissie med och herregud vad den människan är överdriven! Och fan vad jag störde mig på henne, mer än vanligt.

Jag läser inte hennes blogg, jag har läst den, men efter någon månad så orkar man inte mer. Jag tycker inte om henne, varken karaktären och den "riktiga" Alexandra. Men ska jag vara ärlig så ser jag verkligen ingen som helst skillnad på Alexandra Nilson och Kissie. Det är ingen jävla skillnad överhuvudtaget.

Gå in här och lyssna på eftersnacket av Bella&Tyra Show och se vad som hände. 
http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388189-eftersnack-del-2
Det är riktigt värt.


Nu blir det mer plugg. 

XO
Eller, byebye bitches ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0