TISDAG, 16 MARS

Åååååååå, vilken härlig tisdag! Eller ja, vädret iallafall! Drog på mig mina älskade converse och solglasögonen och drog ut i det härliga vädret :)

Eller, inte helt. Det är ju som sagt tisdag och tisdag betyder skola. Så istället för att sitta och glassa ute så tvingas jag sitta i denna sal och egentligen ska jag ägna mig åt Excel. Meen, jag har ingen lust. Så jag sitter och bloggar lite och snackar lite skit, som vanligt :)

Klockan är snart ett och då är det tre timmar kvar tills att vi slutar, sen ska jag gå i stan i ca en timme med tokiga Josefine innan det är dags för körskolan :)
Sen är jag hemma i lagom tid för ... DESPERETE HOUSEWIFES OOOOOOCH COUGAR TOWN!!!!!

Nu är det en lektion utan dator, sen är det med dator. Så vi hörs sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0