SÖNDAG, 28 APRIL

Söndag idag och jag måste säga att det är lite söndagsångest som är på gång alltså.. Men det är bara 4 dagar i skolan den här veckan, så det ska vi väl klara??

Mamma håller nu på att ladda upp för fika, sen är det träning vid fem och smart som jag är har jag bokat in mig på fel träning. Så istället för styrka så blir det kondition. Aja, lika bra kanske?
Angående träningen för kommande vecka så ser det inte positivt ut.. Tränar imorgon och på söndag :o alltså ingen träning på torsdag eller fredag för då är träningarna stängda typ eftersom att det är påsk. På onsdag KANSKE det blir träning, men det är ingenting som är säkert.
Nej, nu får jag göra mig lite iordning. Känner mig som en jäsig bulle.. haha, fail!
Talk to you later (:


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0