SÖNDAG, 21 MARS

Goodmorning sunshines!

Hade en otroligt behövande kväll/natt med min kära vän. Vad skulle jag göra utan dig?

Tack och lov har jag ingen söndagsångest idag, en sak att göra i skolan kommande vecka så det blir en slapp vecka, sköönt!
Veckan efter det är det endast 4 dagar sen ett härligt jävla lov!

Nej, nu väntar körkortsboken (om jag inte hinner fastna med någonting annat roligare på vägen)

Kika in senare så får ni se vad jag har från The Garden Collection :)


När min älskade kusin tog studenten i våras<3
Klänningen kommer från VILA


XOXO

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är underbar vännen <3

2010-03-24 @ 21:13:37
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0