ONSDAG, 31 MARS

Vill välkomna alla nya läsare till min blogg, jättekul att ni har hittat hit! :D


Ååh, hade det verkligen jättemysigt igårkväll. Sådana stunder gör min dag <3

Idag är en bra dag, delvis för att jag hade det otroligt mysigt med bästa sällskap igårkväll och för att det är onsdag och endast en dag kvar i skolan innan lov!

 

Efter skolan ska jag och mina vänner fira Lina som fyller år på lördag, och eftersom att jag vet att hon läser min blogg så kan jag inte skriva vad vi ska göra. Någon som vill gissa vad vi ska göra?? Men OJ vad hon kommer att bli överraskad! Det blir nog ingen träning för min del ikväll då jag inte hinner det så jag hoppas innerligt på en trevlig pratstund med bästa Linda!

 

Back to work!

Talk to you later.

 

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0