MÅNDAG, 29 MARS

Först måste jag tacka er för söta kommentarer, tycker att det är jättekul att det blir fler och fler som läser min blogg :)

Måndag! Och dagen började riktigt illa! Mådde så otroligt dåligt imorse och fick stanna hemma första lektionen. Söta papi som var ledig idag skjutsade mig till skolan och lagom till andra lektionen där vi hade en polis på besök. Otroligt kul och intressant! Han berättade en massa saker, både roliga och mindre roliga. Men bra var det iallafall! Min bästa Linda ska ju bli Polis så ställde lite frågor åt henne med. Visst är jag snäll :)
Tack och lov att min dag blev kortare än vad jag trodde då jag inte var på topp. Är det något virus som går nu??
In that case, please, let me know!

Så eftermiddagen spenderades framför tv:n. Tack och lov för det då det hjälpte :)

Imorn blir det lång skoldag.. Kanske planer inför kvällen, får se!

Nu måste jag ringa Linda!

Hörs imorn, eller senare :)


hittade en av de fulaste bilderna på mig (inte på min kära C som är lika söt som vanligt),
men jag bjuder på den, eftersom att det är måndag och folk vill
nog gärna ha sig ett skratt. Varsågoda :D

XOXO


Kommentarer
Postat av: Linda

Två underbara tjejer <3

2010-03-30 @ 22:36:19
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0