LÖRDAG, 27 MARS

Åååh, efterlängtade lördag!
Hade dock en "okej" fredag men lördag slår alla dagar!
Hade planer igår efter träningen, men den planen blev inte gjord om man säger så. Kanske lika bra med tanke på vad som hände senare?
Träffade iallafall Frida från mitt lag som satt utanför idrottshallen, när jag tog en kvällspromenad och pratade med en gammal kompis i telefon, och drog med mig in i hallen för att kolla på innebandynatta. Lite småtrevligt sådär på fredagkvällen. Men sen stack hon och då blev det föör tråkigt så jag drog hem. Folk kan vara så otroligt överdrivet omogna.


Morgondagen började tidigt för min del då jag skulle med mami in till stan och köpa födelsedagspresent till någon som fyller år snart. Hittade lite alternativ och även jag hittade mer saker till mig, ovanligt va :)



Världens härligaste top från Tessie


Söt tunika med ännu sötare detaljer från Tessie


Lacktights från VILA (bilden gör INGEN rättvisa)


Apriqot-inspirerad väska. Gaalet snygg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0