LÖRDAG, 13 MARS

56 dagar kvar!!

Då var halva helgen över. Seeegt. Men ser fram emot en trevlig kväll tillsammans med min söta Linda som btw tog bort sitt gips i onsdags efter att ha gått med en handikappad fot i drygt sex veckor.

Hade en trevlig fredag/lördag med min kära vän Victoria, satt hundvakt åt Sofia och Patriks nya tillskott. En liten amstaff/pitbull på 15 veckor. Hur söt som helst. Fick dessutom trevligt sällskap av hundägarna, samt Patriks "inneboende" och hans kompis. Kan säga att det blev alldeles för sent, men trots mina få timmar av sömn känner jag mig ändå rätt pigg, Som tur är.

Nu sitter vi hos Victoria och lyssnar på härlig musik samtidigt som vi gör oss iordning. Jag som ska åka hem och knasbollen bredvid är röksugen..

Hörs senare. Lovar.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli kul ikväll =D=D Haha, dock lär du också skratta år min gång. Det har alla andra gjort :P Men kan inte låta blir att skratta med dem, för jag känner mig som en gammal tant när jag vaggar fram xD

2010-03-13 @ 16:23:24
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0