BORAT OCH SHOPAHOLIC ÄR GIFTA

Efter sex år förlovning, lär Sacha Baron Cohen äntligen ha gift sig med skådespelerskan Isla Fisher.
Paret, som har en två-årig dotter tillsammans, rapporteras ha gifte i en traditionell judisk ceremoni under en paus i Paris förra veckan.
Fisher, 34, var klädd i guld bröllop band(?) tillsammans med hennes enorma diamant förlovningsring när hon promenerade genom den franska huvudstaden med Cohen, 38, under helgen.
Australiska tidningen Woman's Day rapporterade paret knöt knut i en liten solnedgång tjänst i närvaro av några nära familjemedlemmar i måndags.
Fisher, sägs ha skickat ut ett mail nästa dag att informera vänner hemma på deras bröllop.
Enligt publikationen stod det: "Vi gjorde det - vi är gifta.
"Det var den absolut bästa dagen i mitt liv och i så många sköna stunder jag saknat er alla så mycket. Jag tänkte på dig som allt hände, men Sacha och jag ville inte krångla till det - bara vi. "
Men allt gick enligt planerna under sin tid borta.
De är nu tillbaka i London där Fisher filmar nya filmen Burke och Hare.
Paret förlovade sig under 2004 efter två års dating, men lade sitt bröllop på is efter att Isla blev gravid med Olive.
Efter sex år förlovning, lär Sacha Baron Cohen äntligen ha gift sig med skådespelerskan Isla Fisher.
Paret, som har en två-årig dotter tillsammans, rapporteras ha gifte i en traditionell judisk ceremoni under en paus i Paris förra veckan.
Fisher, 34, var klädd i guld bröllop band(?) tillsammans med hennes enorma diamant förlovningsring när hon promenerade genom den franska huvudstaden med Cohen, 38, under helgen.
Australiska tidningen Woman's Day rapporterade paret knöt knut i en liten solnedgång tjänst i närvaro av några nära familjemedlemmar i måndags.
Fisher, sägs ha skickat ut ett mail nästa dag att informera vänner hemma på deras bröllop.
Enligt publikationen stod det: "Vi gjorde det - vi är gifta.
"Det var den absolut bästa dagen i mitt liv och i så många sköna stunder jag saknat er alla så mycket. Jag tänkte på dig som allt hände, men Sacha och jag ville inte krångla till det - bara vi. "
Men allt gick enligt planerna under sin tid borta.
De är nu tillbaka i London där Fisher filmar nya filmen Burke och Hare.
Paret förlovade sig under 2004 efter två års dating, men lade sitt bröllop på is efter att Isla blev gravid med Olive.
Källa: Daily Mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0