BODY COMBAT!

Idag taggar vi till träningen för idag ska jag f*n ta och träna!! Var tvungen att ställa in träningen igår tack vare mitt samhällsprov som jag har imorgon på ca 18 miljoner sidor (nej jag överdriver inte?). Men idag, för första gången ska det tränas Body Combat som är en kampsportinspirerad träning. Har aldrig provat det innan eftersom att det ALDRIG finns några platser när vi ska träna! C skulle ju ha följt med, men hon ska ha filmkväll eller något med sin klass ikväll, skippa den?
Så jag får träna helt själv.. Eller ja, det är väl en massa andra där också.
Åååh, tagga!!

Morgondagen är FREDAG och den kommer att bli awesome! Fredagsmys på första lektionen, sen prov.. Men vi slutar tidigare så det är bra. Sen kommer C att underhålla mig resten av kvällen så det blir grymt!

Nu ska jag tagga till inför träningen med hög musik och typ pasta? Inte mycket, litegrann bara.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Glöm inte att spara till mig :) <3

2010-03-19 @ 09:35:14
URL: http://linakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0