ÅÅÅH, UNDERBARA SOL!

Det finns väl INGEN som kan ha missat dagens helt UNDERBARA väder??
Gick ut i converse, vårjacka och solbrillor. Helt underbart och det var nästan för varmt för att ha jacka!! Helt amazing! Kan det inte vara såhär varje dag?

Tänkte ta en dagens lite senare så att ni får checka in the outfit.

Nyligen hemkommen från skolan och det vart sista dagen i skolan den här veckan eftersom att jag är ledig imorgon, GÖTTTT! Har lite planer, men inget bestämt riktigt än. Hoppas bara att det blir som jag har tänkt mig. Kan även passa på att faktiskt LOVA att blogga mycket mer imorgon. Jag har ju haft en del att göra den här veckan, så tänkte passa på imorgon :)

Nu ska jag gotta mig framför tv:n och dagens dagliga avsnitt av SATC. Längtar till premiären den 28 maj. Ska jag gå på den? OJA!

Ha en fortsatt trevlig torsdag :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0