VILKEN DAG!!

Vilken dag jag har varit med om va! Vilket kaos det har varit på jobbet och herreguud vad mycket vi har haft att göra!!

Innan vi kom hade maskinerna stått still från 7-11 på förmiddagen, HELT STILL hade det stått och det hade knappt tillverkats någonting. När vi kommer klockan 12 är det säkert 40 000 varor som ska förpackas, på ca 8 timmar. Det blev stopp efter stopp och efter mycket om och men bland mina arbetskamrater hann vi faktiskt både tillverka och göra en ordentlig städning innan klockan slog 20.30. Riktigt stolta vart vi efteråt =)

Nu är jag iallfall hemma och tittar på Morden I Midsomer och sedan blir det Sex And The City, sedan får vi se hur länge jag orkar vara vaken!


Jag hoppas så innerligt att det blir fint väder imorgon och några veckor frammåt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0