SÖNDAG, 20 JUNI

Ja, då vart festligheterna över.. Riktigt synd, för gårdagen var helt fantastisk!

Jag var, från början, emot att det skulle bli ett sånt överdrivet bröllop. Men i veckan, när det började närma sig ansåg jag att det skulle bli ett fint prinsessbröllop. Och OJ vilket bröllop! Och OJ vilket arrangemang! Jag satt och log i princip hela dagen, från förberedelserna till att tårtan skars upp (sen gick jag och la mig). Vilket otroligt fantastiskt par!

Jag hoppas att de kommer att få ett lyckligt liv tillsammans på Haga Slott! Jag tycker också att de borde börja blogga, så att man får följa deras liv och vardag. Är inte det en fantastisk idé??!

Jag sitter och tittar på lite klipp från gårdagen, bland annat Prins Daniels tal. Jag lägger upp de här om en liten stund =)

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0