ONSDAG, 2 JUNI

Bloggtorka har det varit och det KAN bero på att jag fick jobb igår :D OJA! Börjar jobba idag för att lära mig och sedan ska jag jobba fram till vecka 29. Två dagar den här veckan och två dagar nästa vecka. Så det blir ungefär 6 veckors jobb. Lite mer än vad jag tänkt mig, men det blir jättebra! Veckan därpå åker jag ju till Kreta i två helt underbara veckor och sedan ska jag umgås med familj och vänner innan sista året på gymnasiet börjar..
Oj vad det kommer att gå fort!

Nu när jag kommer att jobba (för första gången i mitt liv) så kommer jag inte att ha överdrivet mycket tid till mina fina vänner. Men jag ska se till att ta igen den tiden när jag är ledig (kommer att jobba ca 4-5 dagar i veckan)


XO

Kommentarer
Postat av: Becca

Du måste ju skriva vart du ska jobba förstår du väl? Man blir ju allt lite nyfiken=)

2010-06-02 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0