MAMI, I'M HOME!!

Nu är jag hemma från en GÖRKUL dag på jobbet. Träffade en ny människa idag, en tjej som bor jättenära mig. Helt wierd att man bor på samma ställe och inte börjar prata och umgås fören man jobbar tillsammans. Men hon är helkul. Hon kommer lätt att göra min dag på jobbet. Tack och lov! Det är mest män/äldre/gubbar som jobbar där. Fick även skjuts hem! Så jävla snällt :D
Haha det här låter typ som hej jag har äntligen fått en vän! Haha!

Imorgon blir en händeserik kväll ännu ett tack och lov. Vi ska fira Josefine i min klass som har födelsedags-, inflyttnings- och vanlig fest typs. Ska bli riktigt roligt och innan ska jag hem till Sandra där vi ska förbereda oss lite, you know ;)

Jag är fortfarande bajtrött. Även om jag har mölat i mig både det ena och andra som kolhydrater och socker så snart är det dags för mig att sova. Min söta kamera kommer att följa med imorgon så blider kommer nog upp på söndag :)

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0