LÖRDAG, 5 JUNI

Helloj!

Det går inte att klaga på vädret va? Nej jag skulle inte tro det! Om det ändå kunde vara varmt och soligt året om? Nu är det ju visserligen det i andra länder, men nu tänkte jag att om det kunde vara det här i lilla Sverige några år. Skulle inte det vara grymt bra?

Jag har iallafall spenderat större delen av min dag ute vid havet, ååh vad underbart och ååh vad äckligt blek jag kände mig när jag låg där och pressade. Får änna ta igen det så att jag inte kommer kritvit till kreta ;)

Jag fick iallfall lite tid att slå ihjäl nu när jag har gjort lite things och ska snart träffa my cousin. Ska bara slänga på mig något att ha på mig med!

Lägger upp en outfit när jag är klar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0