INNE OCH UTE

Okej, det får bli en inne och ute lista istället för hiss och diss ;) hoppas att ni står ut!


Jobb
Ajjemen, jag jobbar och sliter, precis som i skolan, fast den här gången får jag liite mer än 1050 kronor i månaden. Det ska bli så otroligt gott när pengarna kommer!!

Sommarkläder
Nu är det är sommar (och vissa dagar sol och värme) kan man ÄNTLIGEN ha sina fina sommarkläder igen!! Det kan ju inte bli mer än underbart?

Midsommar
Om TVÅ dagar är det midsommar och jag längtar som tusan! Det ska bli så härligt att få spendera den mest officiella sommardagen tillsammans med folk man tycker så otroligt mycket om!


Lögnare
Som exempel, Sveriges meteorologer. Ena dagen skriver dem att supervärmen kommer i juli. Okej. Då längtar man dit. Sedan läser man morgonens GP att det ska bli strålande sol hela dagen, och som igår var det mulet i princip hela eftermiddagen. USCH!!

SommarTV
Någon mer än jag som tycker att det endast är "skit på tv:n" (som min mamma har sagt flera gånger under kvällen)? ENDAST massa repriser och kassa program. DÅLIGT!

Väntan
Om.. fem veckor och en dag är jag nere på Kreta. Det känns som om en hel evighet, jag HATAR att vänta. Det är det värsta som finns. Vill jag göra något ska det ske med en gång.

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

haft en bra dag? :) kram ♥

2010-06-23 @ 23:28:01
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0