HEMMA

Jappjapp, nu är jag hemma. Har fått i mig lite att äta, samt kollat lite på tv och pratat med mina föräldrar.
Imorgon är det jobb igen och samma på torsdag, på fredag är jag äntligen ledig och då ska midsommar firas :D

Dagen i sig har väl varit sådär, jag har känt att jag har varit på dåligt humör och det är ju lagom kul. Nej, jag gillar inte att vara på dåligt humör, sur eller arg. Jag är glad i allmänhet och jag älskar att skratta och le. Morgondagen blir förhoppningsvis bättre!

Det är dock ganska segt att jobba kvällsskift, man ligger före i schemat (vilket visserligen är bra), men sen har man kanske tre timmar att inte göra någonting på. Sen blir dagen så otroligt kort, man vaknar, gör sig i ordning, åker och jobbar, kommer hem, sover.
När man är tidig är man hemma senast två och har hela dagen framför sig, visserligen är man trött, men man kan ändå gör saker med sina vänner.

Nästa vecka, vad det ser ut som nu, är jag ledig. Jag hoppas få tid till det som gör mig lycklig och glad i livet, träffa mina fina vänner och se till att hitta på något roligt tillsammans med dem.

Men bit ihop Elin, två dagar kvar, sedan ska midsommar firas =) det ser jag fram emot!


Fina Victoria och Daniel, undrar vad de gör i nuläget? Någon som har lite info vad som "händer" efter bröllopet?

Sov så gott, vi hörs imorgon =)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emilia

hej hej! vad arbetar du med? skönt att vara ledig på midsommar! vad jag har sett så är de på smekmånad i medelhavet :)

2010-06-23 @ 10:08:48
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Emilia

hej igen! Jadå, alla vet nog vad ara är för ngt företag! Vad roligt att arbeta på ngt så stort! själv arbetar jag på ett stort magasin och på en eventbyrå :) trivs riktigt bra!

2010-06-23 @ 10:20:19
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0