SÖNDAG, 35 JULI

Idag var sista dagen på jobbet! För sommaren. I slutet av augusti/början av september ska jag börja jobba mina helger.

Eftet jobbet idag åkte jag och min familj hem till min kära kusin på kalas, han fyller 20 på tisdag. En trevlig eftermiddag med släkten.
Vi var hemma runt halv sjutiden, efter några ärenden, och nu sitter jag och kollar på Real Housewifes of New York, haha jag älskar det programmet!!

Imorgon blir det full rulle hela dagen. Först in till stan, förhoppningsvis får jag med mig det jag ska ha!! Sen ska jag göra ett besök hos min kära frisör som ska fixa till mitt hår innan jag drar ner till älskade Kreta. Jag kommer att försöka solbleka det så mycket det går där nere, och då vill jag inte behöva klippa mig veckan efter att jag kommer hem.

Jag lägger upp en före- och efter-bild på håret så får ni se. Det är dåligt med bilder.. Sorry.

Ha en trevlig söndagkväll!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0