ONSDAG KVÄLL

Det är galet varmt ute, tråkigt dock att det är såpass molnigt att det inte är någon härlig solnedgång. Menmen, man kan inte önska sig allt här i livet. Jag har iallfall tillbringat kvällen med en riktigt god vän till mig. Jag kan prata med henne om allt. Hon har alltid ett grymt svar på det jag säger och är alltid någon att ränka med (när hon väl svarar i telefonen då så att säga ;) )

Det är riktigt segt nu, mina två bästa kompisar har/ska lämnat landet lagom. Den ena är i landet där ordet lagom faktiskt inte finns, USA. Den andra åker till Fashionland number 4 (efter Italien, Frankrike och USA), England, på lördag. Den tredje, mest roligaste tjej jag någonsin träffat har åkt före mig till Kreta. Den fjärde, mest lik mig i mitt modeintresse är i Danmark och firar hennes lillebror. Så det är rätt ensamt. Förutom att jag ska träffa en av de bästa, som faktiskt är hemma, imorgon. Min bästa Malin. Min absolut bästa Malin. Imorgon efter jobbet ska vi träffas i Linné och ta igen den senaste månaden som vi har missat pga jobb och annat. Det ser jag fram emot!

Juste, ska ju avslöja vad jag ska göra på fredag med. Någon som har listat ut vad det är?

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

haha, du är bäst <3 telefonen är nu mera på Högsta volym x'D

2010-07-21 @ 21:18:21
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0