ONSDAG, 21 JULI

Herregud, jag tror att jag fick en chock när jag gick ut från jobbet klockan tre. Saaatan vad varmt det vart! Men gott att det är sommar och sol så jag klagar inte en sekund!

Angående inlägget om H&M-katalogen så vill jag i´nte läsa den för att jag vill inte bli påmind om att hösten är påväg om inte det framgick.

Jag har iallfall bestämt mig för att inte öppna katalogen fören jag kommer hem till Sverige igen. Och jag ska försöka hålla det, även om jag faktiskt är nyfiken på vad höstmodet har att erbjuda. Kommer öven att lägga mina favoriter inför hösten om någon månad eller så.

Nu är det endast tre dagar kvar att jobba. Sen är jag ledig en månad framöver. Så gott!!

Ha det fint!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0