MÅNDAG, 26 JULI

Helloj!

Jag var ju i stan imorse och fick hem mig lite fina saker :) kanske visar imorgon om jag orkar :) En sak störde jag mig på: Det är inte ens augusti än och höstnyheterna har redan släppt. Det är HEMSKT! Alla tjatar om sommar och sol hela året om, men när sommaren väl är här, då ska vi börja tänka på hösten. Nej det är för tidigt för butikerna att ta in höstnyheter mitt i sommaren!

Vid lunch idag var jag ju även och klippte av mitt långa svall. Okej, inte av helt och hållet. Men närmare en halv decimeter blev det och det syns så otoligt väl. Jag ångrar mig nästan att jag inte avbokade tiden.. Men utomlands ska jag, håret hade ändå behövts klippas när jag kom tillbaka och det växer ut fort. Före- och efter bilder kommer imorgon, jag orkar inte lägga upp dem nu.

Nu är jag iallafall iordninggjort för kvällen. God mat tillagas och trevligt folk är på ingång!



Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0