LÖRDAG, 10 JULI

Det är dålig uppdatering, men jag har ingen ork eller lust att gå in och sätta på datorn eller ta med mig den ut. För jag är knappt hemma.

Imorse gick jag upp halv nio ajjemen för att gå ut på en timmes powerwalk AJJEMEN! Känner mig otroligt duktig och funderar på om jag ska göra det imorgon med, eller om jag ska träna på jobbet istället..
Jag kom iallfall hem och duschade och åkte ut och stekte vid havet. Jag badade och det var grymt skönt!
Vi var hemma strax innan sex och gjorde iordning mat och god dricka.

Imorgon blir det jobb. Sen är det VM-FINAL! Shiiit vad taggad jag är! Hade min kompis Linda varit hemma från Gotland innan matchen imorgon så hade vi åkt in och kollat på matchen på Parken. Storbildstv och massa supportar. Det blir inte mycket bättre. Men nu är hon inte hemma så jag får hitta på något annat..

Nästa vecka är redan planerad. Ledig två dagar och de är redan fullbokade typ. Det finns några luckor som troligen blir fyllda innan onsdag!

Jag ska försöka blogga mer imorgon. Är det bra väder, räkna inte med många inlägg.

Sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0