KVARTSFINAL 4 - FOTBOLLSVM 2010

Det spelas två matcher idag.

Kvartsfinal 3: Argentina - Tyskland. Matchstart 16.00.Tyskland vann med 4-0!! Jag var inte hemma och såg matchen så jag kan inte riktigt säga någonting om den. Det enda jag vet efter att ha läst om matchen är det första målet kom efter knappt tre minuter (!), Argentinas första skott på mål kom efter hela 30 spelade minuter.. 
Tysklands storspelare Thomas Müller fick gult kort pga hands och missar matchen på onsdag med mötet mot antingen Paraguay eller Spanien.

Kvartsfinal 4: Paraguay - Spanien. Matchstart 20.30. Jag hejar och hoppas på att Spanien vinner denna matchen och det hade varit riktigt kul om de vann VM iår då de vann EM 2008. David Villa gör nog ett antal mål, han har ju i princip gjort alla mål under hela VM och jag hoppas att Fernando Torres får spela hela matchen idag. Målvakten Iker Casillas gjorde en SUVERÄN insats under EM, jag hoppas att han håller måttet idag och resten av slutspelet. Tillhör en av världens bästa målvakter. Har gjort en tveksam insats hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0