HEMMA

Nu sitter jag ute i vårt uterum och har det gott efter en dag vid havet. Jag och mamma var inne i stan och gjorde ett ärende innan vi drog ut till havet. Jag hittade ett par Ray Ban Aviators- LA och var sjukt nära på att köpa dem. De låg dock lite högre i pris än vad de andra gjorde, så valde att vänta lite för att se om man kan få dem lite billigare någonstans =)

Jag sitter även och kikar på iPhone, idag igen.. Det kommer att sluta med att jag sitter med en sån snart antar jag. Haha ;) Hade jag inte haft så otroligt många vänner som använder sig av Comviqs nät så hade jag köpt en med en gång. Men väljer jag med något annat än comviq så blir det så jäkla dyrt och det gillar vi inte. Så en lösning ska kommas på snart!

Snart blir det mat, grillat står på menyn!

XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer aaajjfon med comviq!

2010-07-28 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0