FREDAG, 9 JULI

HEJ!

Blä för uppdateringen. Det har varit totalt KAOS på jobbet, allt gick i princip åt helvete. Redan under de första timmarna gick jag med tankarna jag vill hem! jag vill hem!
Men jag lyckades klara mig hela dagen igenom och har haft en lugn och skön kväll hemma tillsammans med mamma. Det blev en proteinrik middag, sedan lite god Lejonet & Björnen-glass Banan och Choklad (Josefine, jag vet att du kommer att grimarsera när du ser detta. Men den var otroligt god! haha ;) )
Vi fastnade framför den första Johan Falk-filmen som gick på TV 4 ikväll, Noll Tolerans. Bara skit på tv och vi orkade inte hyra film. Egentligen skulle jag åkt ut på äventyr men det blev ändrade planer..

Pappa kom nyss hem från jobbet och jag ska snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och gå ut på en powerwalk innan vi drar ut till havet. Dock ser det ut att bli regn. Jag hoppas inte det!! Peppar, peppar!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fy farao för banan!! :O

2010-07-10 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0